Hatásos internetes eladás: a profi honlapkészítés trükkjei

Honlapkészítés után jön az igazi feladat. Az értékesítés hatékonyságának mérése. Sikeres a honlap, vagy csak viszi az energiát?

Honlapkészítésnél figyelembe kell venni, hogy a vásárlók mennyi időt szánnak a szöveg érdekességének megítélésére. Ez roppant módon kevés. Mivel 1/4-ed mp alatt a leendő vevő már eldöntötte, hogy a weboldalon olvasottak hasznosak-e vagy sem. Nélkülözhetetlen egy tökéletes honlap. A honlap kezdetben egy vonzó címsorral felkelti a lehetséges vásárló figyelmét. Miután felkeltette a címsor leendő vásárló érdeklődését, tovább fogja böngészni a weblap tartalmát. Trükkök a Honlapteszt honlapkészítés blogon. A honlapon lehetőség van azonnali vásárlásra, kapcsolat felvételre emailen vagy telefonon keresztül. Az esemény-orientált honlapkészítés változik igencsak nyereségessé.

A hatékony eladáshoz fel kell kutatni a leendő vásárlót és rá kell venni, hogy figyeljen a weboldalra. Mert a leendő vevő a figyelmének éppen 10%-át használja. Megfelelő célpiac szűkítéssel a honlapkészítés sikere biztos. A mai rohanó, fejlett korszakban a webes eladás alapvető a célok eléréséhez. Honlapkészítést ebből kifolyólag nem javasolt elhanyagolni. Merthogy az értékesítés egyik óriási baja, hogy nagyszámú reklámimpulzus éri a potenciális fogyasztót.

Forrás: honlapteszt.hu, 2017-08-31 13:13