Alvászavar kezelése, alvásproblémák megoldása.

Az alvászavar tízből kettő embert érint. Sokan felgyorsult és stresszes világunk hozományaként tekintenek a pszichológiai és/vagy fizikai eredetű betegségre.

 

Mi okozhat alvászavart?

Az alvászavar egy stresszes állapot, melyet a legkülönfélébb testi és lelki stresszforrások is kiválthatnak. Gyakran lelki problémára (pl.: depresszió, pánikbetegség) vezethető vissza az alvászavar, de sokszor előfordul, hogy emésztőrendszeri betegségek, például gyomorfekély vagy reflux áll a háttérben. Okozhat alvás problémákat hormonzavar, így a különböző pajzsmirigy rendellenességek is.

Hogyan ismerhető fel az alvászavar?

Az alvásproblémákkal küzdők minden esetben kialvatlanok és kimerültek. A legtöbben nehezen tudnak esténként elaludni, vagy többször felébrednek éjjel és gondjuk akad a visszaalvással. Előfordulhat, hogy időben eleget alszik az illető, ám alvása nem volt kielégítő, pihentető jellegű. Erőtlenség, feszültség, szorongás, levertség, ingerlékenység, kedvetlenség és egyre csak romló teljesítőképesség is jelentkezhet. Gyakori panasz az ébredés utáni fejfájás és a legtöbbször az alvászavar horkolással, extrém esetekben légzés kihagyással párosul.

Mik az alvási probléma következményei?

Pszichológiai következményként a fent leírt lelki tünetek tartós fennállása mellett számíthatunk depresszióra, koncentrációs zavarra, meghosszabbodott reakcióidőre, sőt akár memóriazavarra is. Az állandó kialvatlanság nem csak lelkileg megterhelő, teljes szervezetünk működésére hatással van. Alvászavar következtében károsodhat szívünk és érrendszerünk, az egekbe szökhet vérnyomásunk, valamint megnőhet a szívinfarktus és az agyvérzés kockázata. Számolhatunk az elhízással, felborult gyomor- és bélrendszer működéssel, hormonális betegségekkel, diabétesszel és legyengült immunrendszerrel is. Utóbbi egy hét kialvatlanságtól akár 40%-ot veszíthet hatékonyságából, ami növeli a rákos megbetegedés kockázatát.

Hosszú távon az alvásproblémák komoly veszélyt jelentenek lelki világunkra és szervezetünkre egyaránt, ezért érdemes hamar szakorvoshoz fordulnunk.
A minőségi alvás nem luxus élmény, hanem létszükséglet!

Alvászavar kezelése, alvásproblémák megoldása.

Hogyan gondoskodhatunk róla, hogy alvásunk pihentető legyen?

Közvetlen lefekvés előtt ne fogyasszunk ételt-italt, alaposan szellőztessünk ki hálóhelyiségünkben, teremtsük meg a számunkra legideálisabb hőmérsékletet és az elalvást megelőző fél órában töltsük időnket képernyőmentesen. Igyekezzünk tehát gondoskodni komfort érzetünkről és agyunk kikapcsolásáról. Ha biztosra akarunk menni az ellazulásban, de “nem szeretnénk altatókon élni”, akkor érdemes levendula, citromfű vagy a nyugtató hatásáról híres sáfrány tartalmú készítményt fogyasztanunk. Utóbbinak számos jótékony hatása van amellett, hogy segít a pihentető, nyugodt alvásban.

Zinzino Viva+ teljesen természetes sáfrány kivonatot tartalmazó étrend-kiegészítő.

Célja a stressz enyhítése, a hangulat javítása és a jó közérzet erősítése. Támogatja az idegrendszer és az agy egészséges működését, hozzájárulva a fáradtság és kimerültség csökkentéséhez.

 

Próbálja ki a Zinzino Viva készítményét, mely természetes összetevők révén segít a mindennapi stressz leküzdésében, javítja a hangulatát és hozzájárul a nyugodt alváshoz.

 

 

ITT regisztrálhatsz törzsvásárlónak!

Forrás: svedegeszsegprogram.com, 2020-11-22 15:56